donderdag 27 april 2017

Een andere verslaving

Ik ben gek op vinyl.

Omdat ik de klank warmer vind en het zo leuk vind om de hoes vast te houden en erbij weg te dromen.

Meestal koop ik LP's omdat ik hou van de muziek, dat is evident; maar vaak vind ik het gewoon een hele leuke hoes en soms is het uit pure nostalgie.

1 LP per keer kopen, lukt me echt niet, meestal kom ik de winkel uit met vier of vijf exemplaren (omdat ik dan toch geen verzendkosten moet betalen) en online is het ook niet de moeite om er maar een te bestellen (want dan zijn de verzenkosten wel hoog).

En als ik dat niet meer geloof, zoek ik wel een ander excuus.

Een van mijn favorieten voor het ogenblik is Agnes Obel. Mooie muziek om rustig bij weg te dromen, of ideaal als achtergrond bij het naaien of haken. Het doet me altijd een beetje aan Kate Bush denken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na. Dat maakt alles zoveel leuker. Tot nog eens.

Totaal aantal pageviews