vrijdag 8 juni 2012

Wat zal ik doen met al die spullen?

Een tijdje geleden zag Claudia van El Kantra (een heel leuk winkeltje hoor, moet je eens binnengaan als je in Middelburg bent)  de tekenschooltas die ik voor Aline had gemaakt.
Ze vond die heel leuk en vroeg of ik niet een aantal dingen kon maken die ze dan in haar winkel kon verkopen.
Ik vond dat onmiddellijk een goed idee, maar heb dan toch heeeeeel lang getreuzeld omdat ik, ten eerste , eigenlijk een beetje een bangerik ben en, ten tweede, ik eigenlijk ook altijd twijfels heb over wat ik maak.
Maar het is gelukt: een paar tekenschooltassen, handtassen, ritstasjes, kussenhoezen, boekjes, oorstekers en ringen.
Ik ben benieuwd.


6 opmerkingen:

Laat gerust een reactie na. Dat maakt alles zoveel leuker. Tot nog eens.

Totaal aantal pageviews