vrijdag 23 maart 2012

Het wil maar niet lukken..

... en ik begin behoorlijk gedemotiveerd raken.
Mijn laatste naaiprojectjes willen maar niet lukken.
Ik wou graag nog eens wat voor mezelf maken, dus begon ik aan een broek. Ik hou enorm van 'flared pants', maar het model dat ik maakte was veel te wijd. Ik heb het nog proberen in te nemen, maar dat leek nergens op.

Een tweede project dan maar: rok met stolplooi. Paste perfect, ware het niet dat ik leek op een zuster... alleen het kapje ontbrak eraan. Dus grijze stof en stolplooi gaan niet samen.

Nummer drie: opnieuw en broek, '70 model , hoge taille en wijde pijpen. Ook deze broek past perfect vanaf de taille tot de dijen en dan loopt het mis, precies en pyamabroek.

Uit de het restje stof van de eerst broek heb ik dan maar een rokje voor de dochter gemaakt, naar een model van oliver+S. et is ook niet helemaal wat het zou moeten zijn, maar het is draagbaar






5 opmerkingen:

  1. je kan zo van die dagen hebben hé!!!
    ik waag me al niet meer aan broeken want mijn eerste poging is vreselijk mislukt (en die stomme wikkelbroek met dat vreselijke stofje tel ik niet mee want die was zo al afgeschreven)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rokje ziet er wel heel erg mooi uit.
    Ik kan begrijpen dat je er gefrustreerd en gedemotiveerd van geraakt. Bij mij wil het de laatste tijd ook niet echt lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch heel geslaagd ze! Laat eens foto's zien van de rest, zullen wij wel oordelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt mooi! Het blijft een leuk patroontje!!! Zou het ook eens moeten kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het rokje ook mooi! Van de combinatie blauw en rood ben ik fan.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie na. Dat maakt alles zoveel leuker. Tot nog eens.

Totaal aantal pageviews