dinsdag 20 maart 2012

Dinsdag Twinsdag



Soms vragen mensen mij hoe ik dat toch gedaan heb met een tweelingbaby, want die hebben natuurlijk altijd op hetzelfde moment honger. Ik heb flesvoeding gegeven, dus dat was iets makkelijker om de volgende techniek toe te passen: 




een opgerolde handdoek onder hun kin. Werkte niet altijd hoor :), maar ik was al blij dat het af en toe eens lukte.

Ik weet ook niet meer wie wie is, want ik heb het bij deze foto's niet opgeschreven. Jammer.

Dinsdag Twinsdag is een initiatief van effie maakt.

3 opmerkingen:

  1. Dat is een goede tip. Mijn nicht is zwanger van een tweeling. En ze vraagt zich ook af hoe ze dat allemaal gedaan moet krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo hebben wij ook wel eens moeten voeden!

    Gelukkig niet heel vaak. Onze dames lieten zich ook makkelijk om en om voeden. Degene die zich het eerst meldde kreeg als eerste de fles ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, gepuzzel. Ik gaf borstvoeding dus dat was makkelijk. Allebei aan een kant en drinken maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een reactie na. Dat maakt alles zoveel leuker. Tot nog eens.

Totaal aantal pageviews