woensdag 1 juni 2011

Hoe moet ik mijn man dat nu weer uitleggen?

Ik heb gisteren zo'n zitbal gekocht. Enerzijds omdat Noah veel moet springen om zijn slijmpjes los te maken in zijn longen, anderzijds omdat ik dacht dat zo'n bal wel eens mijn buik- en rugspieren (die na mijn zwangerschappen op miraculeuze wijze zijn verdwenen)  te versterken.
En wees gerust, het werkt.

Wat niet werkt is de bal in  combinatie met mijn naaihoek, of  in combinatie met mij... het is te zien hoe je het bekijkt.

Daarnet had ik het idee dat er precies wat lucht ontsnapte, het ventiel zat nog goed dicht, maar ik ben dus met de bal op mijn speldenkussen gaan zitten en nu is de bal zelf een speldenkussen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na. Dat maakt alles zoveel leuker. Tot nog eens.

Totaal aantal pageviews