maandag 10 januari 2011

Vandaag=Superdag

Vandaag had ik tijd om naar de IKEA en naar de kringloopwinkel te gaan. Kan het nog beter?

Naar Ikea was van moeten omdat ik bij mijn vorig bezoek veel te weinig stof had gekocht voor de gordijnen voor de jongenkamer (genoeg voor 1 gordijn in plaats van 4) en voor de grotemensen slaapkamer (had ik ook maar voor 1 godrijn gerekend en dan heb ik de stof nog te kort afgesneden ook) Zoals je merkt, gordijnen stikken is een makkie?????
En natuurlijk kan ik dan niet alleen maar naar de textielafdeling gaan, neen, ik moet dan nog wat snuisterijen kopen: kookwekker, keukentrapje, rasp,...

Op de terugweg ben ik dan nog even gestopt bij de kringloopwinkel. Het was maar een klein beetje omweg. En daar vond ik nu toch nog wel wat mooie borden en kopjes zeker. En superschattige kaartjes en een brooddoos (maar dat had  ik wel echt nodig).


Vandaar, een superdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een reactie na. Dat maakt alles zoveel leuker. Tot nog eens.

Totaal aantal pageviews